اس ام اس غمگین و دلشکسته
اس ام اس غمگین و دلشکسته
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 12:8 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تا زنده ای دنیا عزیز است / تا زنده ای دنیای من باش / در ظلمت سرد زمانه / خورشید بی همتای من باش . من از می چشمان سیاهت مستم / گفتم بنویسم که به یادت هستم . اس ام اس غمگین در مسلک ما معنی پرواز چنین است / با بال شکسته به هوای تو پریدن . من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ، تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی . اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس ! اون منم که معتاد محبتت شدم . آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی / قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی . یه حساب در بانک مهر و صفا باز کن تا من میلیون ها بوسه به حسابت واریز کنم ، یادت نره حساب جاری باز کنی ! دیدن عکست تمام سهم من است از “تو” آن را هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقعش زیاد شود دل است دیگر … ممکن است فردا خودت را از من بخواهد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد